Alla inlägg under mars 2011

Oj!

Av Jennie Andréasson - 29 mars 2011 11:13

Gud vad dålig jag är på att blogga nu men det händer så mycket nu när det bara är typ 2 månader kvar i skolan. Så det är mycket prov och sånt nu.


Idag går jag in i v. 25 och det känns underbart, bara 15 veckor kvar tills den kommer ca!   




v.25 info:

Bebisen väger nästan 660 gram och är ungefär 35 cm från hjässan till häl. Nu har den fått lite kroppsfett och ser mindre "mager" ut. Sinnenas utveckling har kommit en bra bit på väg. Undersökning har visat att ett 26-veckors foster reagerar på beröring. Om du lyser med en ficklampa på magen kommer bebisen att vända huvudet, vilket betyder att synnerven har börjat fungera.


 

Av Jennie Andréasson - 24 mars 2011 20:34

Förlåt att jag är så tråkig att inte skriva så mycket nu men det är inte mycket som händer just nu men hoppas ni gillar min blogg iaf. Sitter iaf och tittar på Antikrundan med älsklingen och hans granne och Engla gull så klart 


Men nu ska jag lägga mig i sängen har sån huvudvärk! sen är det Big Brother klockan tio   


BYE!   

Av Jennie Andréasson - 23 mars 2011 21:19

Idag köpte jag mina järntabletter och började idag med att ta dom får se om mitt järnvärde blir bättre nu men det hoppas jag. Och jag är så trött, får se om jag kanske somnar till Big Brother. Men blir kanske pigg av promenaden med Engla men det visar sig väl man blir säkert trött om man lägger sig i soffan.


Men nu ska jag gå, så ha det bra så länge så hörs vi!  


BYE!  

Av Jennie Andréasson - 22 mars 2011 21:23

Skönt att sluta halv elva idag sen var jag till barnmorskan och hörde hjärtljudena och tog prover så nu ska jag börja käka järntabletter. Men så länge mina värden ser bra ut så gör jag allt för att bebisen ska må bra!  


16 veckor kvar till BF    


Nu ska jag kolla mer på tv sen ut med Engla och sen är det Big Brother! 


BYE!      

Av Jennie Andréasson - 21 mars 2011 16:39

Ja, denna dag var väldigt seg i skolan, hade svenska i två timmar och läraren pratade i typ dom timmarna och jag tycker det blir för mycket när dom jämt ska prata, isf kan man väl få en uppgift att göra emellan så man inte blir för trött. Så när andra lektionen började blev jag hur trött som helst och fick värsta huvudvärken, skit dryget och då ska man försöka kunna lyssna oxå, så det var lite jobbigt men bara att stå ut, jag slutar i skolan typ den 27 maj eller nått sånt så det är skönt iaf.  

Men man blir helt slut i kroppen iaf och trött som bara den.   


Men nu ska jag gå, ska vänta på att älsklingen kommer hem så ska vi göra mat, skriver kanske sen. Hejdå så länge!   

Av Jennie Andréasson - 20 mars 2011 14:35

Hejsan svejsan, idag var jag kanska seg på att skriva men vaknade av grannskapet kom och plingade på som fan!   

Så fick värsta huvudvärken så har bara vilat, men idag händer inte så mycket men min kusin ringde och frågade om jag kunde ta hand om deras hund i några dagar för den löper och dom har 8 till hundar som är hanar som blir lite galna så då ska jag ha henne men det blir trevligt. Nu ska jag förbereda mig tills dom kommer men skriver kanske sen. BYE!  

Av Jennie Andréasson - 19 mars 2011 21:09

 


Jag vill ha sommar nu!!!   


Vill slippa ha tjock jacka och sånt, sen vill jag att min bebis kommer nu! Eller ja, det kan gå fort så bebisen kommer och allt ser bra ut som det har gjort alla ggr!   puss på min lillabebis!    

Av Jennie Andréasson - 19 mars 2011 14:38

Igår var det roligt på tjejkvällen men jag blev trött då fort, men det ät ju inte så konstigt. Vi var hemma vid halv ett typ och när jag kom hem var jag inte så trött och kollade lite på South Park sen somnade jag skönt men vaknade flera ggr på natten och tidigt på morgonen, låg kvar i sängen till typ nio och sen gick upp, hade så ont i örat så måste ringa läkaren på måndag och hjälp att kolla vet ej om det är vaxpropp eller öroninflamation men jag tror det är vaxpropp men det känns som det gör för ont för att ha det men men,,,


Och mer om idag då, kollade på tv till tolv typ sen la jag mig och somnade och vaknade kvart över två, det var skönt att få sova lite extra men man blir ju så trött under graviditeten men det är det lätt värt!


Nu ska jag gå hem en stund och träffa mamma, skriver kanske sen!


BYE!   

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards