Alla inlägg under april 2011

AJ!

Av Jennie Andréasson - 29 april 2011 22:24

Gud vad ont jag har men det är det lätt värt för att kunna få sin egen lilla bebbe   

Men foglossning är inte roligt. Det är när bäckenet blir mjukare och rörligt för att det ska gå lättare vid förlossningen så när det blir så får man ont och ska inte gå långt och inte överanstränga sig.


Men nu ska jag sova, godnatt


BYE!  

Av Jennie Andréasson - 27 april 2011 21:37

Gud va underbart det är att känna ett liv i sig en liten som ska bli stor, en som ser upp till mig, en som kommer att kalla mig mamma, en som kommer älska mig för den jag är, en som kommer alltid att tycka jag är världens bästa mamma, en som kommer fråga mig och prata med allt. En som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.


Mitt egna lillabarn  

Älskar min familj så himla mycket! Ingen/ inget kan ta er ifrån mig!   

Av Jennie Andréasson - 26 april 2011 18:46

Oj nu är det 11 veckor kvar och jag längtar så mycket tills jag får se vårat underbara barn! Sen när vi ska flytta tsm och älskar lägenheten! Livet är underbart, och om mindre än en månad slutar jag skolan :D så jäkla lycklig älskar mitt liv och min familj!!!   

11 veckor till BF!    

Av Jennie Andréasson - 25 april 2011 14:33

Nu har vi fixar min bärbara så nu kan jag sitta vid den igen och nu kanske jag kan blogga mer   


Det har inte hänt så mycket nu ändå men bebisen sparkar för fullt och jag blir bara tröttare och tröttare :/ Men det är bara att hålla ut i morron ( 26/4) är det bara 11 veckor kvar, längtar så jäkla mycket!   


Men nu ska jag kolla lite på internet och sånt sen vila lite.


hejdå så länge!   

Av Jennie Andréasson - 19 april 2011 20:54

Typ alla mina vänner försvann när jag blev gravid ingen hör av sig och vissa kan inte ens heja. Så trött på sånt, bara för att jag skaffar barn behöver det inte betyda att jag är mindre värd eller nått sånt än andra. Är trött på människor som nervärderar unga mödrar!!!!!!


Jag gjorde mina val under livet och jag är så stolt över allt jag har gjort och skiter i vad folk säger men det är så jävla tröttsamt att bli mindre värd för man är ung mamma ( eller ska bli).


Och alla som tycker vi ungamödrar är mindre värda kan dra åt helvete! Skaffa er någon annan hobby än att nerkränka andra!!!   




P.S Idag går jag in i v.28 bara 12 veckor kvar!!!     

Av Jennie Andréasson - 10 april 2011 20:54

V.26+5 dagar      

Av Jennie Andréasson - 4 april 2011 20:15

Förlåt att jag är så dålig jag hinner typ inget nu men sen lovar jag att blogga mycket när allt med skolan är över men sen kommer den efterlängtade bebisen så då vet jag ej om jag kommer att ha tid men jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Och i morron går jag in i v.26 och det betyder bara 14 veckor kvar!!!


Längtar efter min lilla bebbe, önskar att det gick snabbare!!!     





 

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards