Alla inlägg under maj 2011

Av Jennie Andréasson - 17 maj 2011 21:41

Oj vad fort det går och det känns i ryggen med, ojoj, men idag är det bara 8 veckor kvar    Längtar så otroligt och snart flyttar älskling och jag ihop eller jag kommer lite efter men flyttar dit mina grejer lite tidigare iaf   och sen kommer bebben och vi blir våran egna lilla familj!    







V.32   


 


Nu känner man hur bebisen börjar förbereda sig med allt och ligger och trycker emot revbena. Det blir lite jobbigt men mysigt att känna mammas lilla bebis och älsklingens så klart.


Men nu ska jag sluta skriva för jag ska hem och kolla på Big brother med mamma! 


BYE!  

Av Jennie Andréasson - 8 maj 2011 19:30

Gud va bebisen sparkar och jag tycker att du ska komma ut nu lille vän<3 mamma vill träffa dig! Ibland känns det som om allt är på g men det är bara vad jag tror och jag hoppas att allt kommer att gå bra men jag har ju en underbar familj och några underbara vänner som stöttar mig! Det betyder hur mycket som helst!


Nu ska jag kolla när älsklingen packar tills flytten.


Föresten så höll jag på att kolla lite på kläder tills BB och inte undra på att jag längtar ännu mer då!   


KOM NU BEBIS!!!    

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards