Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennie Andréasson - 22 augusti 2011 21:23

Hej!

Tro inte att jag glömt bloggen. Men nu har jag min underbara son att ta hand om så hinner ej blogga tyvärr men ska försöka göra nått inlägg lite då och då.

I lärdags blev min underbara sin 1 månad! Gud va fort det går, stora pojken då!  


Men nu är det bara 1 vecka kvar sen blir jag själv hemma med Wille för då börjar Kent jobba igen efter 5 veckor hemma. Men det kommer bli underbart att vara själv med Wille men älsklingen kommer nog tycka att det är tråkigt att missa ganska mycket tid med Wille men det får han ta igen med på helger och så. Wille är sp stark i nacken och är så stark i hela kroppen, det har han varit från nyfödd så duktig min lilla älskling!   Men nu ska jag fortsätta kolla på tv.


Älskar min familj!  

    

(Kortet sen vi var med i tidningen, älskar det kortet!)  

Av Jennie Andréasson - 2 augusti 2011 21:42

Varje gång jag ser dig, fäller jag en tår för hur lycklig jag är som har dig i mitt liv. Du är mitt allt jag älskar dig så otroligt mycket. Sen första gången jag såg dig när du bara var liten som en ärta så fälde jag en tår och förstod att du var min och ingen ska kunna ta dig ifrån mig. Du är det bästa som hänt mig! Älskar dig min son, du är min och kommer alltid vara. Mamma älskar dig!   Wille  

                                            Mamma Jennie & Wille  

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards