Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Älskar att vara mamma!<3

Av Jennie Andréasson - 22 augusti 2011 21:23

Hej!

Tro inte att jag glömt bloggen. Men nu har jag min underbara son att ta hand om så hinner ej blogga tyvärr men ska försöka göra nått inlägg lite då och då.

I lärdags blev min underbara sin 1 månad! Gud va fort det går, stora pojken då!  


Men nu är det bara 1 vecka kvar sen blir jag själv hemma med Wille för då börjar Kent jobba igen efter 5 veckor hemma. Men det kommer bli underbart att vara själv med Wille men älsklingen kommer nog tycka att det är tråkigt att missa ganska mycket tid med Wille men det får han ta igen med på helger och så. Wille är sp stark i nacken och är så stark i hela kroppen, det har han varit från nyfödd så duktig min lilla älskling!   Men nu ska jag fortsätta kolla på tv.


Älskar min familj!  

    

(Kortet sen vi var med i tidningen, älskar det kortet!)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Andréasson - 29 september 2011 21:29

Idag har det inte hänt så mycket var lite i stan och så med syrran sen hem och myste med min sjuklig, märkte när jag kom hem att han var väldigt varm (för han satt i bilbarn stolen) så tog tempen och då hade han 38,2 stackars lillhjärtat mammas     ...

Av Jennie Andréasson - 23 september 2011 22:13

Idag var jag och vägde och mätte Wille. Mamma och Nova kom och hämtade oss, Nova skulle oxå vägas men vägrade. Så vi vägde och mätte Wille bara. Han vägde 5700 g och var ca 59,5 cm lång. Han växer så det knackar!    Han är så stark så det är svårt at...

Av Jennie Andréasson - 23 september 2011 07:39

Ja godmorgon! Idag blir det till att väga och mäta Wille får se hur lång han är och så!    Och senare ska vi grilla, mys!  Wille somnade igår efter åtta, typ halv nio sen vaknade han kvart över ett la han brevid mig och då somnade han om och sen va...

Av Jennie Andréasson - 22 september 2011 22:44


Imorse ringde syrran och hade tråkigt. Klockan var typ nio och hon började inte skolan förens kvart i tolv så då gick jag och Wille ner till centrum och då träffade vi på moster och följde med henne in på Ingelas (klädaffär) och hjälpte henne välja k...

Av Jennie Andréasson - 21 september 2011 23:05

Jag heter alltså Jennie Andréasson snart 18 år den 15 oktober, bor tillsammans med min sambo och min son på 2 månader .  Jag och min sambo har varit tsm i 2 år och 8 månader.   Jag har 3 syskon (har fler men har inte så mkt kontakt med dom) Peter, Em...

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards