Alla inlägg den 4 september 2011

Av Jennie Andréasson - 4 september 2011 22:24

Gud vad dagarna går fort tyckte nyss att sommaren började. Älsklingen har redan hunnit jobba en vecka och jag har varit ensam en vecka men har umgåts mycket med mamma och hunnit träffa Julia. Vi var och fikade i torsdags och hur mysigt och roligt vi hade!  

Tänk vad dagarna går fort hinner aldrig göra nått känns det som och Wille bara växer och växer trodde inte att han skulle växa så fort min lillaplutt!  

Älskar min underbara son så mkt!


Blogga ska jag försöka göra när jag hinner men med en son på 1 och en halv månad så blir det lite svårt att blogga men han sover hela nätterna eller han kanske vaknar vid 3 eller så vaknar han vid 5 och ammas och somnar om typ på en gång och det är så mysigt att ha han brevid mig så mysigt så!  


Men nu ska jag passa på att gå och sova medans han sover och älskling ska oxå sova så är lite tråkigt att vara vaken själv och man ska ju passa på medans lillkillen sover så man får lite sömn jag med. Men funderar lite på om jag ska börja blogga på kvällarna innan jag går och lägger mig för då sover Wille ändå. Ja så får det nog bli. Och föresten har varit till skolan och fixat så jag ska skriva de tre sista matte proven så jag klarar matten, fick låna en mattebok av iv så snällt så! Men lite svårt att plugga när man har en liten bebbe oxå, men det ska nog lösa sig. Och jag vill börja teckna/rita igen oxå saknar det så mkt! Men vi får se hur allt går! Men det löser sig tillslut. Men nu ska jag sova. Godnatt!


Föresten ni som vill veta så väger Wille nu 5120 g och är 57 cm lång! Min lillapojk!    

BYEBYE! 


ÄLSKLINGARNA MINA!   

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards