Alla inlägg den 22 september 2011

Av Jennie Andréasson - 22 september 2011 22:44

Imorse ringde syrran och hade tråkigt. Klockan var typ nio och hon började inte skolan förens kvart i tolv så då gick jag och Wille ner till centrum och då träffade vi på moster och följde med henne in på Ingelas (klädaffär) och hjälpte henne välja kläder för hon ska på Ladiesnight. Sen var hon så snäll så vi fick pengar som tack för att vi hjälpte henne sen gick vi in på MM sen gick vi och käkade lunch. MYS! 

Sen gick jag och Wille hem till syster Emelie eller hon var inte hemma mamma var där med Nova. Sen gick vi en promenad sen gick jag,wille och träffa syster Sarah igen på lekparken med hennes dotter Ronja!  

Var där ett tag, gick hem till mamma fort för Wille var hungrig och sen kom älsklingen och hämtade mig där, var helt slut i kroppen sen käkat och fixat lite och Wille sover sen typ mer än 2 timmar tillbaka och jag ska oxå sova snart.


En dag med mycket skratt och gående! 


Men nu ska jag gå och lägga mig, eller kanske kolla lite på tradera först, det är så kul!  


MIN GLADA UNDERBARA ÄLSKLING!!!     ÄLSKAR DIG SÅ!!!  

 

Godnatt & BYE!  


P.s Nu börjar jag bli duktigare på att blogga! D.s 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards