Alla inlägg den 19 september 2011

Av Jennie Andréasson - 19 september 2011 21:12

Idag var jag duktig och gjorde köttfärslimpa med fetaost och bacon med potatis, gräddsås och kokta morötter. Men köttfärslimpan blev lite konstig men jätte god! Stolt över mig själv!  

Idag var jag och Wille ensam hela dagen för första gången, var jätte mysigt och sen gick vi till affären och sen myste lite till! Riktig mysdag med min underbara son i det tråkiga vädret och kollade på filmen "Alla älskar Alice". Bra film. 

Men nu ska jag fortsätta kolla på "Tomten är far till alla barnen", jag längtar så mycket till jul!   Blir en annorlunda jul nu när Wille är med, det blir så mysigt så! Älskar min son så mycket!    Tar min favorit bild på Wille! MIn älskling!     

Av Jennie Andréasson - 19 september 2011 11:17

Idag blir det bara mys med min son hela dagen. Det är så mysigt men ändå tråkigt väder, hade tänkt att vi skulle ha tagit en promenad men det är ingen ide.

Men nu ligger han och sover på mig och jag kollar på "Sjundehimmelen" men nu ska jag mysa med min son. 


Ska försöka bli duktigare på att skriva lite oftare oxå.

Skriver kanske nått sen. BYE så länge!  


     Wille och hans kusin Nova!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards