Alla inlägg den 21 september 2011

Av Jennie Andréasson - 21 september 2011 23:05

Jag heter alltså Jennie Andréasson snart 18 år den 15 oktober, bor tillsammans med min sambo och min son på 2 månader .  Jag och min sambo har varit tsm i 2 år och 8 månader.   Jag har 3 syskon (har fler men har inte så mkt kontakt med dom) Peter, Emelie och Sarah. Dom tre har ett var sitt barn. Savannah (Peters), Nova (Emelies) och Ronja (Sarahs). Så jag är både faster och moster och mamma själv.   

Bodde tsm med mamma som betyder oerhört mkt för mig! Hon ställer upp så enormt mkt! Älskar henne!  


Hoppade av gymnasiet efter 1 år gick omvårdnad (2010 oktober), trivdes inte så bra. Gick praktik ett halv år (samtidigt som jag var gravid) på ett dagis som min systerdotter Nova går på (oktober-december 2010). Älskar det dagiset dom är så trevliga!   Sen andra halvåret pluggade jag på Komvux (januare-maj 2011), Svenska B och matte A. Sen gick jag hemma och väntade på min lillabebis. 

Jag och sambon flyttade ihop juni 2011 till en 2:a han bodde i en 1:a innan och jag hos mamma.

Har ingen kontakt med pappa min, det behöver jag inte heller, älskar mitt liv så mkt! Har min stora lyckliga familj och jag klara mig utan min pappa!  


Allt med studier och det vill jag ta upp igen när Wille börjar dagis då vill jag plugga till barnmorska vill jobba på förlossningen, så otroligt häftigt hur allt går till och en förlossning är det bästa som finns och kunna se och sätta ett barn till världen, en människa som ska växa upp och bli stor! UNDERBART!!!


Jag vet inte vad jag ska säga mer, men det var lite kort om mig, har ni frågon så ställ gärna det! Bara roligt att se att folk läser min blogg!


Men nu ska jag passa på att sova medans min prins gör det!  


Godnatt, skriver mer någon annan dag det vet ni!  

BYE!   

  

Av Jennie Andréasson - 21 september 2011 22:58

Ja idag var min stackars prins sjuk, hade feber och var häning så vi var hemma hela dagen och myste. Mamma kom förbi med alvedon så det blev lite bättre sen blev han febrig igen så får se hur han mår imorgon han fick alvedon innan han somnade, flytande alvedon för barn. Så Wille låg och sov bredvid mig nästan hela dagen, så mysigt så. Mamma var med min systerdotter idag för hon var oxå dålig, hade feber. Och min andra systers dotter var oxå det. Det sprids tror jag, hehe.

Nu tänkte jag skriva ett lite snabbt inlägg om mig men gör ett nytt inlägg så det inte blir så mycket att läsa samtidigt men jag kortar av det inlägget lite.

BYE!  

   Min prins, bara några dagar gammal! Och igår blev han 2 månader!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards