Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Jennie Andréasson - 1 juli 2011 21:42

Imorgon ska vi åka till Ockelbo marknad och gå en sväng, gud va kul att få komma ut lite och marknader är så roliga! Längtar tills imorron, bara inte vattnet går så. Men det tror jag inte.

Rolig dag väntas imorron!  


Nu ska jag kolla lite på tv sen gå och sova så man orkar upp imorgon, godnatt hörs imorron! Skriver nått om dagen på marknaden imorgon!  


BYE!    

<3

Av Jennie Andréasson - 1 juli 2011 18:40

 


Snart får jag hålla i din hand, snart får jag säga hur mkt jag älskar dig och har längtat efter dig. Snart är det du och jag! <3<3<3

Av Jennie Andréasson - 1 juli 2011 12:27

Nu har jag tröttnat på att ha haft förvärkar i över två veckor, kan det inte hända nått så allt sätter igång?! Fast jag får väl knipa för imorron ska Nova sova här imorron så då måste jag väl hålla igen, fast jag vill ha ut bebisen nu! Vill så gärna se mitt egna underbara barn nu! Älskar barnet redan nu och hur mkt kommer jag inte att göra det sen när det kommer ut.


*Jag kom ihåg första gången jag såg dig när du bara var en liten prick, såg ditt lilla hjärta på skärmen och förstod att du är min och ingen kan ta dig ifrån mig och ingen gjorde det, för snart är du i mina armar och kollar på mig och jag kollar på dig. Mitt lilla barn!*


10 dagar kvar till BF! <3

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards