Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Jennie Andréasson - 9 juli 2011 19:36

Ja, nu är det endast två dagar kvar, och det känns som om det kommer att gå över tyvärr, men bebisen kommer ju när den är klar säger man så, den kommer ju alltid ut! Men längtar nå så otroligt mycket!   Och idag har jag träffat Savannah, Nova och Ronja, alla tre fina tjejerna! Älskar er mina syskon barn, och älskar min familj oxå så klart, och snart har jag min egna lilla familj, är så lycklig!!!       


En sak som jag tycker är så konstigt är att flera vill bli vän med mig på facebook, okej det är väl kul men helt plötsligt för att jag ska ha barn är det hur många som helst som vill bli vän med mig, är det för att kolla allt som händer och kanske t.o.m kränka ner mig om det är nått jag skriver eller vadå?! Blir lite arg över sånt faktiskt!   Om ni ej varit vän med mig tidigare och jag typ vet vem ni är men har aldrig pratat med er eller så, vad vill ni då?

Jaja, iaf jag och älsklingen skulle ha grillat men det blir tacos istället så han kommer nog snart, så nu ska jag sluta skriva.


BYE!!!   

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards