Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Jennie Andréasson - 10 juli 2011 21:57

Ja, imorron är det BF men har haft mer känningar idag men inget mer tyvärr, önskar bara att det startar på riktigt så jag får ut min bebis nu! Och imorgon börjar mamma jobba igen och syster Sarah åker iväg så hur gör jag när vattnet går?    Men syster Emelie har ju fortfarande semester en vecka till men det är ju inte säkert att hon kan skjusa och sen jobbar ju älsklingen,,, ojoj hoppas det ordnar sig då när det är dags!


Men nu längtar jag bara och hoppas att allt löser sig och att bebben kommer snart, den är ju iaf klar när den kommer ut och det är jag glad över!


Men nu vill din mamma,pappa och hela släkten träffa dig! <3  


Men nu ska jag snart gå och lägga mig är lite trött, kanske uppdaterar nått imorron, mamma kommer hit imorgon innan hon åker till jobbet hon börjar halv fyra så det är ju bra att hon börjar då ut i fall det skulle bli nått!


GODNATT & BYE!!!  

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards