Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Jennie Andréasson - 11 juli 2011 20:22

Trodde aldrig att denna dag skulle komma men det gjorde den, men ingen bebis än tyvärr.  


Idag vaknade jag av att syrran ringde vid kvart i nio men jag var vaken för jag hade typ nyss vaknat då, hon trodde att jag hade fött för hon drömde att jag fick en son som hette Wille och att det var annanasen som hjälpte på traven, rolig hon! 

Sen trodde hon mamma var med mig på BB för hennes tele var avstängd men det var hon ju inte så vi blev lite oroliga så syrran kom och hämtade mig och vi åkte hem till mamma men hon var inte hemma sen var vi in på affären och sen ringde mamma hemifrån Emelie och då hade hennes tele pajjat och det hade syrrans oxå typ någon dag före. Så vi åkte till valbo och syrran lämnade in sin och mamma köpte en ny sen käkade vi på McDonalds(fick mina efterlängtade glas!  ) sen fick jag ett par foppatofflor av mamma, det behövs verkligen blir så jobbigt med så jobbiga skor. Men men nu väntar jag bara på bebben sen är jag hur lycklig som helst!  


Nu ska jag kolla på film med älsklingen, skriver nått sen eller imorgon!


BYE(godnatt ut i fall att)!!!     

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards