Alla inlägg under juli 2011

Av Jennie Andréasson - 7 juli 2011 20:18

Igår blev det inget inlägg för då åkte jag och sov hemma hos mamma för jag skulle till barnmorskan idag för sista gången innan förlossningen. Men fick ett bestämt datum att om  jag ej fått barn innan den 19 juli så ska jag ringa ultraljud så får dom titta lite, men jag hoppas att det är på g snart!


Idag klippte jag mig hos syrran oxå, hur skönt som helst behövdes verkligen! Bebben ligger och trycker men inte vill den komma ut, tyvärr  

Vill verkligen träffa bebben nu!!!   


Men nu ska jag kolla på film, 


BYE!!!   

Av Jennie Andréasson - 5 juli 2011 12:54

Idag går jag in i v.39 o herregud va fort det har gått!!!


Vaknade vid tjugo i elva typ och var hur seg som helst.    men det är man nu i slutet! Gick och kollade på förlossnings kliniken och sen gjorde frukost och startade en maskin tvätt med de sista barnkläderna. Sen har jag bäddat bebis sängen igen och våran säng oxå t.o.m  

Men känner mig så yr och sånt så vågar nog inte göra så mkt idag, mamma ringde och fråga om jag ville hitta på nått idag men jag sa att jag inte visste men sen ringde hon igen och då skulle hon fixa lite hemma och så. Så ska dit imorgon istället och städa i mitt gamla rum så det blir klart, bara jag orkar så. Men tror jag kommer föda i natt eller imorgon faktiskt men vem vet kanske går över men det hoppas jag att jag inte gör. 


Ne nu ska jag vila lite och ta det lugnt, kanske skriver nått sen.


BYE!!!   

Av Jennie Andréasson - 4 juli 2011 21:35

Vaknade tjugo i tio av att mamma ringde så då åkte vi till syster Sarah och träffade lillbebisen Ronja, eller hon är 1 år och typ 7 månader. Mysigt det var att träffa henne det händer inte så ofta kan tyvärr inte ta mig så lätt dit.   

Var där till typ tjugo över två och då följde jag med Sarah till valbo för hon skulle kolla efter kläder, sen när vi satt oss i bilen så fick jag så ont och hade förvärkar men sen blev det lugnare när jag vilade lite på soffan, och sen kom mamma, Emelie och Nova hit och var till typ kvart över sju eller så sen kollade jag och älsklingen på film. Syster Emelie hade med sig kudde och täcke till vagnen som jag får låna!    Bäddade i ordning vagnen och imorgon ska jag bädda till sängen igen ( hade bäddat den) för Nova sov här och då tog jag dyna,kudde och täcke därifrån.


Föresten så somnade jag typ efter tio igår så sov nästan 12 timmar och det behövde jag verkligen men nu är jag hur trött som helst igen.

Men nu hoppas jag bara på att jag får föda min lillabebbe, vill verkligen ha bebis nu!


En vecka kvar till BF!!! <3


Men nu har jag haft så mycket förvärkar och som jag hade idag har jag inte haft tidigare så hoppas på en liten bebbe snart nog!   

Godnatt. (Blev ett långt inlägg idag, börjar bli lite duktigare på att blogga!)

BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 3 juli 2011 19:46

Gud vad jag är trött på att ha förvärkar hela tiden, kan jag inte bara få föda nu så jag kan få se mitt mirakel?   SNÄLLA!!!   



( Ska kolla på film med älsklingen nu, och försöka fokusera på att bebisen ska komma ut nu!!!) 


BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 2 juli 2011 22:39

Ne, nu blir det till att gå och lägga sig, helt slut i kroppen. Får se om Nova vaknar nått i natt eller om man får sova bra i natt. Känner att det behövs om det ej är galningar som går utanför och skriker så är det älsklingen som snarkar -.- HATAR SNARKNINGAR!!!

Hoppas han försöker göra så han slutar på nått sett, måste ju tänka både på mig och sen bebisen oxå, stackarn kommer bli livrädd kanske, bara inte båda snarkar likadant. Bebisen kanske är som sin far, vem vet?  


Menmen, som rubriken lyder. GODNATT! 

Skriver nått imorron på kvällen troligen för då kanske jag är utvilad, godnatt kära läsare!


BYE!!!   

Av Jennie Andréasson - 2 juli 2011 16:20

Ja, nu har man varit på marknaden oxå, det var trevligt men är helt slut i kroppen. Först tänkte syster Emelie strunta i att åka till festen men hon ska göra det iaf så Nova ska sova här ikväll, vi får hoppas bara att inte vattnet går för vi har ingen bilbarnstol till Nova, men det ordnar sig nog. Nu ska jag försöka orka att göra nått. Älskling är ju så duktig och städar och sånt, men jag tänkte vara duktig och hänga upp tvätten när den är klar, så får vi se vad kvällen har att erbjuda, tur att jag har älsklingen så han kan busa lite med Nova så jag får vila och ta det lite lugnt man måste ju ladda batterierna.


Jag har en sån tur som har en sån underbar familj!!!   <3 <3      


Kanske skriver nått sen, får se när vi ska käka sen för vi ska göra tacogratäng.

Ne nu ska jag vila eller göra nått men vill helst vila för jag har så ont just nu, men men bara att stå ut.


BYE så länge!!!  

Av Jennie Andréasson - 1 juli 2011 21:42

Imorgon ska vi åka till Ockelbo marknad och gå en sväng, gud va kul att få komma ut lite och marknader är så roliga! Längtar tills imorron, bara inte vattnet går så. Men det tror jag inte.

Rolig dag väntas imorron!  


Nu ska jag kolla lite på tv sen gå och sova så man orkar upp imorgon, godnatt hörs imorron! Skriver nått om dagen på marknaden imorgon!  


BYE!    

<3

Av Jennie Andréasson - 1 juli 2011 18:40

 


Snart får jag hålla i din hand, snart får jag säga hur mkt jag älskar dig och har längtat efter dig. Snart är det du och jag! <3<3<3

Presentation


Jennie Andréasson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards